Sekite ZDNET: Pridėkite mus kaip pageidaujamą šaltinį „Google“.
Pagrindiniai ZDNET pasiūlymai
- Didelis AWS gedimas sutrikdė pasaulines svetaines, programas ir paslaugas.
- Problema kilo dėl DNS gedimo AWS US-East-1 regione.
- Naujausiame atnaujinime „Amazon“ teigė, kad AWS gedimas buvo išspręstas.
„Amazon Web Services“ (AWS) yra daugelio šiuolaikinio interneto pagrindas. Ankstų pirmadienio rytą, maždaug 12.11 ET ET, AWS patyrė didelį gedimą. Ši nesėkmė išmušė daugybę svetainių, programų ir internetinių platformų visame pasaulyje. Sutrikimas kilo bendrovės kritiniame US-East-1 regione Šiaurės Virdžinijoje, didžiausiame ir būtiniausiame AWS duomenų centre.
Plačiai paplitę sulėtėjimai ir skirtieji laikas
AWS pirmą kartą pripažino problemą, kai aptiko padidėjusį klaidų dažnį ir delsą daugelyje pagrindinių paslaugų, įskaitant EC2, Lambda ir DynamoDB – „Amazon“ debesų duomenų bazės technologiją. Vėliau inžinieriai nustatė domeno vardų sistemos (DNS) sprendimo problemą, turinčią įtakos „DynamoDB“ API galutiniam taškui, kuris perėjo per priklausomas sistemas.
Taip pat: Kur iš čia eina debesis: 8 tendencijos, kurių reikia laikytis, ir kiek visa tai gali kainuoti
Taip, tai tiesa. Senas technikos pokštas, kad kai tik iškyla tinklo problema, DNS visada pasitvirtino.
Kai dingimas išplito, AWS paslaugų būklės prietaisų skydelis patvirtino, kad buvo paveiktos 28 atskiros AWS paslaugos, todėl debesijos operacijos sulėtėjo ir baigėsi.
Poveikis išplito kritiniuose sektoriuose ir panaikino prieigą prie pagrindinių vartotojų platformų, tokių kaip „Snapchat“, „Ring“, „Alexa“, „Roblox“ ir „Hulu“, taip pat prie finansinių ir dirbtinio intelekto paslaugų, tokių kaip „Coinbase“, „Robinhood“ ir „Perplexity“. Net Amazon.com ir Prime Video patyrė dalinių gedimų.
„Hulu“ JK ir Europos Sąjungoje buvo pranešta, kad pagrindiniai bankai, įskaitant „Lloyds Banking Group“ ir kai kurias vyriausybines svetaines, neveikė, nes sutrikimas išplito už Šiaurės Amerikos ribų.
Taip pat: Geriausios 2025 m. debesies saugyklos paslaugos: patikrinta ekspertų
„DownForEveryoneOrJustForMe“ duomenimis, tūkstančiai vartotojų pradėjo pranešti apie problemas iškart po 3 val. ryto, o iki vidurdienio buvo užregistruota daugiau nei 14 000 pranešimų apie gedimus vien „Amazon“. Išmaniųjų namų sistemos, pagrįstos AWS, pvz., „Ring“ durų skambučiai ir „Alexa“ palaikantys įrenginiai, nustojo veikti arba prarado ryšį, todėl daugelis namų ūkių ir įmonių yra labai priklausomi nuo „Amazon“ debesies.
Nereikia nė sakyti, kad socialinė žiniasklaida buvo pripildyta vartotojų skundų ir spekuliacijų, nes visame pasaulyje mažmeninės prekybos, srautinių transliacijų, žaidimų ir finansinių operacijų sutrikimai. Pasirodo, nesame laimingi be interneto. Kas žinojo?
Visiškai sušvelninta
AWS inžinieriai iš pradžių teigė, kad „dirba keliais lygiagrečiais būdais, kad paspartintų atkūrimą“, o tyrimas buvo sutelktas į tinklo šliuzo klaidas JAV rytinės pakrantės regione.
Naujausiame atnaujinime„Amazon“ teigė, kad AWS gedimas buvo išspręstas. Nutrūkimai prasidėjo apie 3.11 val. ET ir buvo ištaisyti 6.35 val., nors kai kurios paslaugos, pvz., „Ring“ ir „Chime“, atsigavo lėtai.
Taip pat: Lėtas internetas namuose? 3 dalykai, kuriuos visada pirmiausia patikrinu, kad „Wi-Fi“ būtų greitesnis
Jei vis dar kyla problemų sprendžiant „DynamoDB“ paslaugos galutinius taškus US-EAST-1, „Amazon“ rekomenduoja išvalyti DNS talpyklas. „Pagrindinė DNS problema buvo visiškai sušvelninta, o dauguma AWS paslaugų operacijų dabar vyksta normaliai“, – teigė „Amazon“. „Kai kurios užklausos gali būti pristabdytos, kol dirbame siekdami visiško sprendimo.
„Amazon“ greičiausiai pasidalins a detalus pomirtinis paaiškinti, kas nutiko artimiausiomis dienomis.
Taip pat: Blogas „Wi-Fi“ ryšys namuose? Šį savaitgalį išbandykite mano 10 patarimų, kaip tai išspręsti